Gilicatil o dizipan?

dimecres, de juliol 26, 2006

Waiting...


Estic sola, esperant que arribi...n'estic enamorada. Molt enamorada. Sempre m'havien dit que no pots dir que has trobat l'amor de la teva vida, però..es que jo l'he trobat!! Em fa sentir bé, em fa riure, s'enfada i faig que es tranquilitzi, m'enfado i m'abraça i em fa somriure, ploro i em fa costat, és honest, honrat, té uns ulls que enamoren i un somriure encisador, què més puc demanar? m'agrada com és. L'espero tot escoltant una cançó de l'Annie Lennox "waiting in vain" de la pel.lícula "Serendipity", em recorda al dia que ens vam conèixer. Jo l'esperava, com ara; estava inquieta, imaginava com seria de físic, la seva veu, com caminaria, com parlaria..i em va encisar. El dia 15 d'agost farà un any que estem junts i a vegades encara ploro, però d'alegria.